tisdag 22 juni 2010

Sköna dagar

Äntligen får man ett par dagar då det är sommar på riktigt!!

Igår spenderade jag och min syster hela dagen i stadsparken. Vi grillade korv och barnen lekte. Vädret var underbart! Trots att det var sol så var det ju inte så hiskeligt varmt så man uthärdade med stor mage utan att svettas ihjäl. Barnen var helnöjda, men trötta, när vi åkte hem.

I natt har en dåre roat sig med och köra rally på fotbolls/grusplanen som ligger så lägligt precis vid våran baksida. Försökte se vad det var för bil men det var för mörkt för det. Så idag är jag trött, speciellt när dottern absolut skulle gå upp kl sju med. Får försöka vila lite i soffan om en stund tror jag.

Idag ska vi äntligen hämta vagnen!!!! som jag har längtat efter den. Nu känns det ännu mer på riktigt och nu är det faktiskt inte så hemskt långt kvar. Satt och kolla igenom veckorna framöver och insåg att det förmodligen kommer gå ganska fort nu. Kanske är det bäst och fixa lite kläder nu. Än så länge ligger bara de där två pyjamasarna i lådan och det räcker ju inte så långt.

Ha det så himla gött i solen idag!!!

Inga kommentarer: