onsdag 16 juni 2010

MVC

Idag har jag varit på MVC igen. Alla värdena var bra. Blodsocker va bra, hb låg på 131 fastän jag inte börjat äta järn ännu. Tur, min mage gillar inte niferex... Huvudet var ner och rumpan upp. Pyret ligger precis på mitten kurvan. Vilket också va skönt eftersom jag inte vill ha en bebis till i "Måns-storlek" av förklarliga skäl... Men han följde med sin kurva precis tills jag började gå över tiden. Det var då han drog iväg i vikt, men sen kom han inte ut heller... Hjärtljuden låg där dom brukar, mellan 130 och 148. Så ja, kortfattat, med bebis är allt bara fint!

Tog en tur till jobbet efter det och passade på att käka lunch där. Det var trevligt och få vara lite social en stund. Min huvudvärk höll ju mig i liggläge hela dan igår och hela förmiddagen idag med... Något bättre sen mitt på dagen men nu börjar den dra igång igen. Ligger och lurar bakom pannbenet. Efter jobbet så tog jag med mig kameran och åkte ut i skogarna för att fota lite. Men tror det bara blev sex kort tagna. Fanns inget och fota alls... Eller ja, motiv finns det överallt, hela tiden. Det gäller bara att "se dom" men det gjorde inte jag idag. Tittade överallt men såg inget ändå. Huvudet hindrar mig mer än vad jag vill erkänna tror jag. Nu ska jag nog återgå till soffläge och hoppas att det inte blir värre än vad det redan är.

Inga kommentarer: