måndag 12 april 2010

När inget känns som det ska...


Solen skiner och det är underbart väder ute, ändå känner jag mig tom. Sjukskrivning är tråkigt. Om man bara hade semester och kunde göra en massa. Om man hade energin och mådde bra, då skulle det va annat... Just nu skulle jag behöva ett intresse som jag skulle kunna klara av fastän jag mår dåligt, men som ända ger mig något tillbaka. Just nu är allt bara jobbigt och inget känns speciellt kul. Men det ändrar väl sig det med framöver, hoppas jag...

Saknar faktiskt jobbet med. Saknar och skapa, göra tårtor och massa goda kakor. Saknar det sociala. Men det negativa, det kan såklart va...

Vill ändra utseende på bloggen med, men vet i fasen hur man gör med alla HTML koder... Vill att texten ska vara bredare. Just nu är allt bara långt och smalt. Vill att bilden som är i topp ska va lite större (vilket den måste vara om texten skulle vara bredare) men jag har ingen lust o läsa o kolla hur man gör det heller, så det blir väl som med allt annat som jag inte har lust med,
jag gör det en annan dag, helt enkelt....

Idag orkar jag inte ens försöka vara glad för att det ska vara roligare och läsa. Men varför skulle jag?? Man kan inte gå runt och le och säga att allt är bra hela tiden. Det var ju därför jag startade bloggen egentligen, men ända ska det vara så himla bra och roligt hela tiden. Dåliga dagar väljer jag att inte skriva något, men då blir ju även detta fel... Så idag låter jag allt vara precis så som jag känner, skit helt enkelt, och det - det känns faktiskt bra!

Inga kommentarer: