torsdag 25 augusti 2011

trött...



Idag har alla sömnlösa nätter och ECT behandlingen gjort sig påmind. Har varit såååå trött. Sov på förmiddagen innan middagen över en timma, sen sov jag även efter maten över en timma. Det var så skönt och få sova i kapp lite. Kändes verkligen att jag behövde det, men är fortfarande lika trött. MEN, det är alltid ett men med bra saker känns det som nuförtiden. Kommer jag kunna sova i natt nu?? Jag får varken ta lugnande eller sömntablett inför andra ECT behandlingen imorgon och är rädd att jag kommer ligga sömnlös i natt igen. Men har fått extra theralen och får även två lite starkare atarax så hoppas det hjälper till några timmar sömn i alla fall.

Idag har jag i alla fall fått träffa alla fyra barnen!!! Så underbart skönt det var att få krama om dom, länge länge. Man inser inte hur mycket man saknar dom förrän man inte kan träffa dom när man vill. Men på lördag kommer dom igen. Håller bara vädret så blir det nog en tur till stadsparken så dom får leka av sig lite. Lite fika och mys med så klart! Det var så jobbigt och säga hej då. Maja stod och vinkade så länge det gick innan dörren slamrade igen och vi inte längre såg varann. Åh vad det värker i mamma hjärtat då. Jag får försöka fokusera på att detta även är för deras skull. Dom ska få tillbaka den mamma som jag är och vill vara. Inte denna ledsna, orkeslösa, ångestfyllda och irriterade mamma som dom nu har haft. Jag längtar hem, så fruktansvärt! Samtidigt som det är så skönt att få ladda om här inne.

Jag önskar att jag mådde bra – NU!!!


Inga kommentarer: