onsdag 26 januari 2011

HEJJA MIG!!


Idag när jag vaknade, då äntligen, kände jag det som jag inte känt på väldigt länge... TRÄNINGSVÄRK!! Det är väl den enda värken som är okey att ha? Vad botar träningsvärk då? Mera träning så klart. Så det har jag gjort idag medans Ebbe sov på förmiddagen. Samma som i förrgår. 30 min på cross trainern och styrkeövningar på mattan. Jag känner ju att jag mår bra av det, så nu gäller det bara att hålla i.
Mådde rätt ok igår, hela dagen. Mår rätt ok idag med. När Ebbe vaknat och ätit ska jag duscha, sen blir det en promenad med vagnen. Behöver friskluft och Ebbe med för den delen. Jag hoppas nu bara att det här som börjar kännas som en vändning, gör det nu denna gången. Ja, svackorna är väl inte slut ännu, men hoppas inte dom blir så djupa, som den jag har haft nu har varit. För ärligt, så vet jag inte hur mycket mera svackor jag orkar med. Det tär på en kan jag lova! Men jag försöker fortsätta mot toppen, fyller dagarna med sånt som gör mig starkare. Sen när leendet är här för att stanna, då ska jag njuta av varje sekund av mitt liv... Ta igen allt jag missat och börja leva på riktigt!

Inga kommentarer: