måndag 20 juni 2011

Testing testing

Detta är mest ett test om det fungerar. Har länge velat kunna använda min telefon för att blogga lite i bland. Nu har jag köpt appen som ska vara perfekt och bra för just det, så jag tänkte pröva det.

Vi har varit i stan hel dagen. Först hade ju jag min synfältsundetsökning, vilket gick mindre bra. Sen fick jag ÄNTLIGEN träffa ortoptisten. Så underbart bra hon var. I love her already! Nu ska det bli bra med mina ögon, det är ett som är säkert! Hon kunde inte lova perfekt, men bättre!!! Bättre är bra, för mig i alla fall.

Imorgon är det
Smärtenheten som gäller. Hoppas dom kan hjälpa med all mina värk hela tiden. Jag hoppas dom har en 'plan' för mig.

Nu händer det iallafall grejer. Tack o lov! Ett besök i lekparken blev det med. En fantastisk dag på många sätt!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: