söndag 5 juni 2011

Söndag...

Har jobbiga huvudvärksdagar nu. Eller det har jag alltid, men klarar av det bättre en del dagar än andra dagar. Nu är det andra dagar. Blir nedstämd och allt känns tungt och jobbigt. Stressar upp mig för minsta ljud och vill att alla bara ska vara tysta och lugna. Men fyra barn i huset så funkar inte det och det vet jag... Jag får bara försöka bita ihop och hoppas det lättar lite lite, så jag fungerar lite bättre. Dessa underbara dagar borde ju allt kännas toppen annars och det gör mig inte gladare att det är så här när vädret är så fantastiskt. Solen är inte snäll mot huvudvärk, men vill såklart inte ha sämre väder heller. Återigen, det är bara att bita ihop och hitta ett sätt att stå ut...

DUMMA HUVUDVÄRK. STICK OCH BRINN!!!

Igår kväll tog jag, Jonny och Maja våra cyklar och tog en tur till ett av fotoplanken för att kolla lite. Det vi var vid, var jag inte så värst imponerad av. Det finns ju fler att se och vi ska göra ett nytt försök idag, möjligtvis imorgon. Dessvärre har jag hört att en och annan redan saboterat och snott bilder från någon. Hoppas inte fler fortsätter och förstör. Det ju roligt att det är en så stor fotofestival i lilla Mullsjö, även om jag inte märkt så mycket av det än. Mer än alla konstiga typer som springer runt med sina kameror och fotar lite överallt. Men jag blev så klart lite inspirerad och lekte med lite bilder. Lite halvhjärtat men ändå. Dock vid min lilla dator och färgerna stämmer inte riktigt, så vet inte hur det blir på en "riktig" dator. Men men, här är dom i vilket fall.







Idag blir det lugnt. Sambon är iväg och har bilen, så vi blir hemma. Vägrar och gå en meter i solen med min huvudvärk... Borde väl klippa barnen, men vet i fanken om jag ens orkar det. Ja ja, glass på baksidan blir det i alla fall. Till det något som jag ska gå och baka typ - NU!

Trevlig söndag på Er!!!!

Inga kommentarer: