söndag 11 juli 2010

Ytterligare ett underverk har anlänt...


Det par i föräldragruppen som var beräknade först har just fått sitt lilla underverk. En liten flicka. Nu längtar man ju ännu mer. Idag har jag en sån där depp dag när allt känns trist och jobbigt. Jag är stor, det är varmt, jag börjar svullna om fötterna och händerna, jag kan inte vända mig i sängen, allt gör ont, kan inte sova och det är bara allmänt trist idag. Men men, var sak har sin tid eller vad är det dom säger?? Tråkiga ord idag... Men försöker påminna mig att ändå njuta lite. Det här ska ju vara sista gången jag är gravid, och i så fall kommer jag ju aldrig uppleva den här känslan av hur det är att ha en bebis i magen igen, så ska försöka fortsätta njuta. Men idag vill jag bara sitta och klocka värkar och känna den där känslan att allt är på G. I morgon känns säkert allt lite annorlunda, får jag hoppas...

Men vill bara sända över en tanke och ett JÄTTE GRATTIS till de nya föräldrarna och det lilla underverket som nu har sett dagen ljus för första gången och tagit sitt allra första andetag. Har gråtit i en timma för Eran lyckas skull!!
(hormoner finns det gott om i denna gravida kropp...) Detta är ni verkligen värda!!!

Inga kommentarer: