tisdag 4 maj 2010

The Ugly Truth

Idag har jag en mindre bra dag, så jag har legat i soffan större delen av dagen. Tittade på The ugly truth. Har haft den ett tag men har helt enkelt inte tagit mig för att titta på den. Men den var helt underbart bra! Kan verkligen rekommenderas!!! En typiskt Jenny film dessutom, för jag är ju lite såld på romantiskt dravel. Men den var riktigt roligt med. En scen skrattade jag länge så tårarna fullkomligt sprutade. Bilden är från just den scenen. Det var längesen jag skrattade högt och länge och det var sååååå befriande!!!

Jag kan bara säga -SE DEN!!!!-

Fick tid för röntgen av huvudet i dag med. Den 18 maj är det dags...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du fått ett datum för röntgen.. Även om jag förstår ditt dilemma med dina tankar.. Hade likadana själv när jag gick med Leo, men nu hade ju inte jag den oturen som du med huvudvärken och allt.. Jag ska tänka på dig den 18 maj!!

Kul att läsa din blogg, du är duktig på att skriva!!

Många kramar Anna Knutsson

Jensan sa...

Tack anna, gulliga du, som tänker på mig!! Känner dels att det säkert inte är ngt att oroa sig för, samtidigt som jag vet att dom inte gärna röntgar när man är gravid... ska bli skönt när det är gjort så man kan släppa det sen!!

hoppas ni mår bra!!!

kram kram