måndag 3 maj 2010

Äntligen vart på MVC!!


Ja idag var det äntligen dax!! Har varit på MVC. Allt såg bra ut, alla värden låg som dom skulle och hjärtat tickade på med 149 slag i minuten. Man förstår knappt att det är en liten människas hjärta som tickar i min mage... Men det gör det och jag är så himla nyfiken!!!

Gick igenom det viktigaste, men när hon la fram broschyren om "välkommen att föda på ryhov" så var det som att man fick ruska om sig lite. Va då föda? Jag?? Vad menar hon?? Jisses, jag ska faktiskt föda fram en liten människa om ett tag. Förstår det knappt. Har ju gjort det innan, men jag förstår knappt det heller. När jag tittar på mina barn är det svårt att förstå att dom har legat I mig, att dom har kommit FRÅN mig, att dom faktiskt har varit små bebisar en gång... Att jag får vara med om detta mirakel en gång till, ja det ser jag som en gåva!!

Inga kommentarer: