onsdag 23 februari 2011

Hjälp mig välja!!!

Efter allt elände tycker jag att jag är värd att belöna mig med något. Jag har kämpat väl, tycker jag allt! Och nu när jag ser en klar ljusning så tycker jag att jag kan köpa min något jag länge drömt om. Eller ja, jag har drömt om originalet, men som 4 barns mor är och förblir det en dröm. Men när jag skrev det till Sandra, så hade ju hon hittat en sida som säljer kopior. Så fina väskor. Jag bli helt sjuk!

Jag har köpt mina väskor på Ullared, sen har jag haft den väskan tills den gått sönder innan jag köpt en ny. En Esperit väska har jag köpt, men det är nog den enda jag lagt lite mer pengar på och som jag faktiskt var riktigt nöjd med. Men nu har den med gjort sitt och jag har köpt ytterligare en på Ullared, som jag inte allt är nöjd med, ett måste bara helt enkelt. Men nu - nu ska jag köpa en väska som jag är kär i, kanske jag köper två. Problemet är bara att jag är kär i SJU väskor och jag förstår inte hur jag ska kunna välja. ÅÅÅHHHHH, jag skulle vilja ha hem dom allihop!! Men det inser ju jag med att jag kan inte köpa sju väskor, men hur sjutton ska jag kunna välja. Så snälla du som läser detta, vilken passar mig bäst???

Här kommer dom...
Denna tycker jag är så snygg med kedjorna och så gillar jag formen. Tycker märket är snyggt på denna med. Jag vill gärna ha med kronan plus att "Juicy Couture" ska vara skrivet på ett snyggt sätt.


Märket är likadant format på denna. Lite större än den första, men jag är ju fyrbarns mor och det kan bli ganska mycket grejer som ska med ibland....


Allt måste ju inte vara rosa, även om jag är väldigt glad i den färgen... Men den aprikosa var jätte fin!!

Även denna är jätte fin!!!!




Så var det rosa igen. Tror att jag gillar den över den här mer faktiskt, fastän denna är rosa...

Denna är med jätte fin...


...precis som denna som är likadan fast i annan färg!!!
Åååhhh, men hur ska jag kunna välja????

6 kommentarer:

Madeleine sa...

Nr 4 är riktigt snygg och även nr 3.
Kram

Tina Lilja sa...

Alla är mycket snygga,men den sista är snyggast=).....hoppas du hittar rätt väska för DIG.Kram i massor till dig gumsan....

Frida sa...

2, 3 och 4 va snyggast helt klart!

nina sa...

Det är du klart värd!!!
Jag tycker att väska nr 4 uppifrån(guld och brun) va klart snyggast, men även den längst ner.. Hm svårt. Vad kostar dem?

Sandi sa...

Ser att du väljer mellan Daydreamer's och Tote'sen ;) De är klart mina favoriter cokså¨!

Jag har den på den sista bilden, det är en av de äkta jag har som jag köpte när jag va i USA! Urläcker, men också lite småtung, då accesoarernaq på väskan väger en del ;)

Det jag fastnar för av dessa är nr 1, den är ganska sällsynt. Har själv velat ha den, fast med nannan broderi på. Litet tips bara, ljusa väskor kan bli skitiga fort. Men om man försöker undvika skitiga ställen att ställa dem på, golv och liknande så ska de gå bra! Lycka till!

Yvonne sa...

Hejsan
Vart hittar du dessa snygga väskor?

Kram på er alla pussa på lilla Ebbe från mig