tisdag 30 november 2010

GALET!!!!


Här har ni mig - snart. Mitt huvud syns snart inte. Jag håller på att fullständigt spricka. Jag bara ökar och ökar och ökar. Det finns ingen hejd på det hela och jag håller på att förlora greppet fullständigt. Jag har gått upp tio kg sen jag låg inne. Mindre än en månad. Förstår ni???? Jag som redan vägde för mycket, väger nu så mycket som jag aldrig någonsin har gjort i hela mitt liv!

Skickade ett sms till Marie. Det började med HJÄLP MIG!!!! För jag behöver göra något drastiskt och det måste ske nu! Jag måste rensa kroppen och börja om. Jag måste rasa några kilo, för jag orkar snart ingenting längre. Det måste få ett slut nu. Jag klarar inte av att äta annat än socker. Min kropp vill inte ha mat. Inget varmt, inget salt. Men ändå är jag konstant hungrig. Jag är aldrig mätt. Kroppen är i oblans och den lurar min hjärna att socker är det enda som skulle hjälpa mig. Jag vet så klart att det inte är så, men jag kämpar så tappert mot ångesten och allt det andra, att jag inte orkar stå emot socker begäret. Men nu ska det få ett slut, det MÅSTE få ett slut.

Snälla Marie har plockat ihop lite burkar till mig och jag ger Fit Line ytterligare en chans. Jag vet ju att jag mådde så bra av de där tre dagarna sist, när jag rensade ut kroppen. Så nu gör jag det igen. Det finns inget mellanting nu, jag måste bryta allt. Jag måste ta hand om min kropp. Det känns inte bra. Jag proppar i den mediciner och onyttigheter varenda dag och det måste ta en vändning NU. Jag ska mata Ebbe, sen ska jag ut i snön till Marie och hämta min räddning.

Det där med 79.9 och ner.... ha ha, ja det började ju så bra men sen gick det verkligen på fel håll. Men nu börjar vi om, IGEN!!!!

3 kommentarer:

Andreas Åberg sa...

Har en kompis som ätit antidepressiva medel i många år och haft problem med vikten från och till. De senaste åren har han ätit en medicin som gjort att han haft det precis som du har det nu med rasande viktuppgång och socker begär. Han tröttnade till slut och kollade upp läkemedlet mer ordentligt ihop med sin läkare (som faktiskt tog sig tid o göra det). De fick fram helt sjuka uppgifter från USA om detta läkemedel. Det är numera helt totalförbjudet i USA och företaget som tillverkar det har stämmningar upp över öronen för att unga människor har mer eller mindre raserat sina liv när de ökat runt 40-50kg i vikt på mindre än 6 månader! Många har fått självmordstankar och andra konstigheter. Jag kommer inte ihåg vad läkemedlet heter men jag kan kolla upp det. Min kompis läkare kasstade tabletterna och fixade fram en helt ny medicin som han nu har ätit i ungefär 6-7 månader. Inga direkta biverkningar och han har tappat 20-30kg i vikt och är inte alls sugen på socker som förut utan kan enkelt mättas genom vanlig kost. Jag råder dig till att kolla upp läkemedlet du äter och se till o få byta innan det är för sent! Läkemedlet är fortfarande tillåtet i europa och inte många i europa har ifrågasatt det trots samma problem här som i USA. Det finns alternativ Jenny kolla upp dom direkt om det är detta läkemedel du har!!! Det kan gå åt helvete o det fort annars.
Ta hand om dig! Vi hörs o ses
/Andreas

Jensan sa...

kan du inte kolla upp vad han åt och vad han fick istället? bra läkare han hade, undrar vart han hittade honom???

Andreas Åberg sa...

Han har väl gått igenom alla som finns under många års tid, någon måste ju vara lite bättre iaf... Ska kolla upp va dom hette dom tabletterna o se va han fick istället. Hör av mig när jag pratat med honom