söndag 1 augusti 2010

Gnäll fritt - jag lovar...


Ja det har ju varit tok för mycket gnäll här det sista. Så idag, lovar jag, att inte gnälla...

Har de två senaste kvällarna parkerat benen en timma på spikmattan innan jag släcker och jag tror faktiskt det har hjälpt! Håret sitter åtminstone kvar på huvudet och inget psyke är jag inlagd på, sååå -
tummen upp för spikmattan. Hoppas nu bara det fortsätter hjälpa, för sova, det behöver jag.

Igår blev det fika på jobbet med Madde och Emma. Det var trevligt och komma iväg och prata bort en stund. Man är ju så bra på att bara gå här hemma för att man inte orkar, men när man väl är iväg,
så är det ju så himla trevligt! Hoppas jag får fortsätta sova så jag orkar vara lite social i veckan. Har en del vänner som det var allt för längesen jag träffade, som jag skulle vilja "passa på" att träffa nu när jag fortfarande man har tid.

Jag har börjat packa BB-väskan. Gjorde det igår. Med ens kändes det så viktigt att den skulle vara klar. Inte för jag har några känningar eller så, tvärt om, men Jonny jobbar ju nästan varenda dag som är kvar fram till BF så OM det skulle hända något när han är på jobbet så är det skönt om den är lite färdig.


Förövrigt så har två pojkar till tittat ut i föräldragruppen, så jag fick gråta en skvätt till! Så roligt för dom och så skönt att allt gått bra!! MASSOR MED GRATTIS FRÅN MIG!! Gissar att det kommer ett till barn i veckan och önskar dom lycka till! Bebisarna bara fortsätter anlända och för varje barn som tittar ut så kan jag inte låta bli att tänka att det är ett mirakel!!

Inga kommentarer: