onsdag 4 augusti 2010

Jag har... Jag ska... Jag vill...


JAG HAR...

... bakat. Det som jag har tänkt på så länge, är äntligen gjort. Kanske blir en omgång till idag.


... blivit tok förkyld.

... ringt och ställt mig i kö hos försäkringskassan. Har "bara" plats 259...

... målat klart fladdermusen på måns vägg, ÄNTLIGEN!!

... ringt diskmaskinsreparatören.

... diskat en jäkla massa!!

... tömt tvättkorgen.



JAG SKA...

... måla alla barnens DVD hyllor.

... städa.

... putsa fönster.

... måla ytterligare en sak på Måns andra vägg. "My Space" - som han har designat själv.

... få sambon att skruva upp en hylla i Emils rum.

... fika med Veronica imorgon.

... handla på Willys med Mia på fredag.

... på en trevlig 45 års fest på lördag!



JAG VILL...

... att barnen ska komma hem!!! NU!!!!

... inte gå över tiden för mycket denna gången!!!

... ha värkar (då slipper jag ju dessutom hela "jag ska" listan).

... att vattnet ska gå.

... få på mig normala trosor.

... kunna vända mig i sängen.

... ut i skogen och plocka svamp.

... ut och gå!!!

... vara mindre förkyld.

... gå en foto kurs.

... att mina skattepengar ska "dimpa ner" i brevlådan.

... att kön till försäkringskassan ska vara lite kortare!!

Inga kommentarer: