fredag 26 mars 2010

Det är VÅR!!!!

Det var inte många dagar sen jag satt o längtade efter att få sitta i en solvägg och njuta. Och idag, för första gången, har jag gjort just det!! I kortärmat dessutom... så skönt. Det fläktar inte ens kallt och det är underbart skönt. Det är VÅR gott folk!! Ut och njut med er! Tog mig en promenad till apoteket med. Jobbigt men skönt. Ska försöka mig ut på en till innan barnen kommer. Många korta, så kanske det funkar lite bättre. Ja för idag är det FREDAG!!! Och det är rätt fredag med dessutom! Gulliganerna är på intåg.

Jag var iväg på ultraljud nr 3 i onsdags. O denna gången ville den lilla envisa skrutten faktiskt vara med på bild. De få stunder h*n tänkte va still iaf. Allt såg bra ut och nu börjar jag känna lite mer rörelser i magen. Idag kände jag dessutom för första gången när h*n hade hicka... hi hi, man har ju glömt hur mysigt detta faktiskt är! Vid sidan om allt det jobbiga så känns det idag helt underbart bra! Igår var vi dessutom inne o bokade en vagn. Efter många turer så blev det en ny. Det är fruktansvärt mycket pengar men jag är glad att det blev som det blev. En city cross i färg silver check. Jag är nöjd.

Ikväll är det match igen. Jag vet inte än om jag ska gå. Huvudvärken hänger i som ett envist monster och vet hur jag mådde efter förra matchen. Vill inte att barnen ska ha en supertråkig helg pga av mig. Humöret påverkas allt för mycket. Blir och fundera tills ikväll.

Nu blir det bulgur, fräst spetskål och morötter med mango chutney!

Inga kommentarer: