torsdag 19 maj 2011

Bedårande


Idag vaknade både jag och Ebbe på så fel sida vi kunde. Han vaknade gnällig och jag vaknade ännu gnälligare. Vägde mig igen och har gått ner ytterligare ett halvt kilo. Humöret borde ha vänt där, men nej då. Inte ens det fick mig glad. Jag borde hoppa och jubla, men bredvid mig på golvet satt Ebbe och gnällde...

Efter en timma la jag Ebbe i vagnen med sin favorit filt och snutte och han låg där och bara myste, tills han en kvart senare somnade. Klart han var gnällig, han var trött plutten. Så klart! Så jag utgår att det är därför mitt humör är på fel spår. Har suttit och beundrat honom en stund, han är bedårande! Men nu ska jag hoppa i duschen, ut och gå, prata loss hos Lena och sen kommer jag vara mycket gladare när jag kommer hem!

1 kommentar:

lisa sa...

Säg till när ni är i hjorted nästa gång för då får ni/du jättegärna ta lite kort på oss då ni är så jäkla duktiga :) hoppas ni mår bra och felicia pratar fortfarande om dopet :D kramar lisa med familj