tisdag 28 september 2010

Viktfight


Ja även om man inte ska stressa efter en förlossning, så måste vikten minsta MYCKET! Jag mår helt enkelt inte bra av att se ut som jag gör. Fastän det är mycket runt omkring mig just, som är mer kämpigt än något annat, nu så måste jag helt enkelt ta tag i det. Varken jag vill eller inte. Men jag vill, jag måste bara orka.

Jag har ju insett att jag inte kommer till någon inskrivning på viktväktarna, även om det vore det bästa. Det blir för omständigt, eftersom det inte längre finns i Mullsjö. Jag måste klara det själv. Därför har jag nu valt att skriva om det här. För någonstans måste jag redovisa mina hemska höga viktsiffror, för att ha lite press på mig. So here we go...

Startvikt: 79.9 kg Delmål 1: 73 kg Delmål 2: 69 kg Delmål 3:

20/9: 78.8 kg ( - 1.1 kg)
27/9: 78.0 kg ( - 0.8 kg)
4/10:

Har som ni ser smygstartat lite. Denna vecka har jag gått ner 0.8 och borde väl vara nöjd med det. Men just bara för att jag inte gick ner under 78, så känns det inte som jag gått ner. Jag måste börja vara nöjd med allt som är neråt. Denna veckan har jag även börjat räkna points. Så nu är det bara och kämpa på. HEJJA MIG!!!!

2 kommentarer:

Nina sa...

Hej vännen, va duktig du är som tagit tag i vikten. Kanke brde göra detsamma.. Vägde mig på bvc förra veckan, hade då gått ner 13 kg av 23 som jag gått upp, det är ju alltid ett plus. Nu är det "bara" 10 kg till tills inskrivningsvikten är ndd, MEN sen har jag 10-15 kg övervikt innan så... det är bara att börja nu då. Har vart riktigt hurtig både iförrgår och igår, gick långa promenader efter lämning på dagis. Men idag blev det mys i sängen med lilleman då jag haft huvudvärk i 3 dar och börjar få ont i kroppen.. :( Börjar bli sjuk? Hoppas inte..

Hur mår du annars? Hur går det för Ebbe och maten? Ammar du nåt fortfarade eller är det bara flaska? Noah äter heeela tiden, han går upp mer än vad han behöver så mat har jag tydligen :-) Känns skönt.. Hoppas det fortsätter att funka.

Kramar

Anonym sa...

Heja Jenny! Kämpa på!

/Larsson