fredag 17 september 2010

Så mycket man vill skriva men tok för lite tid...

Ja som sagt, varje dag tänker jag på massor av saker som jag vill skriva ner. Men märkligt nog finns det bara tid för alla andra att sitta vid datan, men inte för mig... (nej då, jag är inte bitter) I början skrev jag ner allt på papper, för att föra in det sen, när jag kom åt - med fria armar. Men det gick inte det heller. För när skulle jag då skriva det, som jag ville skriva just då?? Ja det är konstigt att en bebis kan ta så oerhört mycket tid. Det är inte långa stunder man har över. När man väl har en stund över, då är det så mycket annat som ska hinna fixas. Det är ju bra om man hinner äta någon gång, sen är det är också ganska trevligt att hinna in en vända i duschen innan det är dax att ta hand om lilla Ebbe igen... Ja, jag är numera tillbaka i mysbyx träsket med oborstade tänder och rufsigt hår. Men samtidigt, det är värt allt. För var gång man tittar på den lilla skatt man just fött fram till livet, så blir man tårögd. För inget är underbarare, än just det här!

Inga kommentarer: