onsdag 14 december 2011

Fantastiska Freja i studion!

Ja, då har jag lämnat ifrån mig mitt första "beställda" studiojobb. Eller vad jag nu ska kalla det. En kompis kom hit så jag kunde fota hennes söta dotter lite i studion. Det var första gången jag ställde upp allt själv. Ställde in blixtarna och så vidare. Alla bilder är inte perfekt i ljus och brus, men vad gör väl det? Freja lyser ju av sig själv, att de där mörka områdena inte gör något. Inte för mig i alla fall. För att vara första gången är jag ändå ganska nöjd. Skulle behöva en reflexskärm dock, som inte är så stor som kan ljusa upp lite snett under/framifrån. Men det får bli efter jul! Och lite mer ljus från höger, om jag ska va petig. Här kommer några bilder i alla fall. Svårt och välja ut vilka bara! Hon är så otroligt söt!















Skrev ju att jag hade svårt att välja... Tack för en trevlig förmiddag Kicki och Freja!

Inga kommentarer: