måndag 8 april 2013

Dax att renovera och börja om på nytt!

Jag har funderat på en ny blogg, eller rentav en hemsida som är enbart inriktat mot foto. Men eftersom jag inte varit så effektiv bakom kameran i vinter, så väntar jag lite. Jag bestämde mig för att göra om den här lite istället. En ny header är även på gång, för denna känns verkligen "old". När jag startade min blogg så skulle jag minsann ALDRIG ändra den, den skulle se ut som den gjorde ALLTID! Men man förändras, smaken förändras, något man tyckte om för 3 år sen, kanske inte är lika fint idag. Ja ni vet hur det är... Så nu är det förändringarnas tid för blogg och mycket annat när det gäller mig själv.

I vilket fall som helst, våren är på väg! Även om det känns som den är oerhört långt bort, så finns den ändå bakom knuten. Även om man får hjälpa till att skotta bort den envisa snön, så hittar man ett litet blad som börjar gro där under.

Jag har så mycket och berätta, så mycket som hänt, så många svar jag har fått och nu är det hög tid för mig att acceptera att vissa saker är som de är. Allt det där kommer allt eftersom, nu var det mest en snabb uppdatering, för det är ju inte okej att sista inlägger avslutas med GOD JUL...

Vi ses snart igen, tills dess, några vårbilder!!!







1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas det går framåt för dig.

kika gärna in på http://tvahimlarpavarandra.wordpress.com där jag bloggar om vägen ut ur psykisk ohälsa.

må väl!