söndag 23 september 2012

Ånedinlinjen!!!


Då har vi äntligen varit iväg på den efterlängtade kryssningen. Vecka 38 som kändes evigheter bort, går redan mot sina sista timmar... Men så roligt jag har haft. Nicke roade oss hela vägen upp i bussen och skratt musklerna har i alla fall jobbat, det är då ett som är säkert. Sen min Tina darlingen, henne kan jag heller aldrig ha tråkigt med. Det var hur roligt som helst hela vägen fram och hela vägen tillbaka!!! Fanns en annan anledning också såklart att jag längtat enormt efter denna resan. Den detaljen kommer inte nämnas här men ni som känner mig vet vad jag syftar på. Det var värt det, hela resan! Idag är allt annorlunda igen och jag är tillbaka i vardagen och nu så ska jag bara få den att vara nästan lika på topp som dygnet på båten var. Inte riktigt lika topp, då gör det ju liksom ingen skillnad när man väl har så fruktansvärt roligt som jag har haft. De där roliga stunderna är ju otroligt uppskattade av en som mått dåligt så länge som jag har gjort! You did my weekend!!! 

Men som sagt, nu är det vardag igen och jag får börja fokusera på annat som gör mig glad igen! Nya planer och nya mål. Viktresan fortsätter imorgon och det är ju ett otroligt stort mål för mig! Jag ska dit, jag bara ska!! 

TACK TILL ER SOM VAR MED PÅ KRYSSEN, VI ÅKER VÄL SNART IGEN??? Puss på er mina underbara vänner!!

Inga kommentarer: