måndag 4 oktober 2010

Vägning...


Då var det Måndag och dax för vägning igen... Om jag ska summera förra veckan, så skötte jag väl pointsen Måndag till Torsdag. Men eftersom Jonny var hemma förra veckan så blev det väldigt dåligt med motion. Sen firade vi Måns på Fredag, vilket innebar tårta. På kvällen var jag helt utslagen av trötthet, så latmasken kom krypande och Jonny hämtade hem pizza... Fy mig!!! Men vad gott det var! Helgen har jag inte räknat några points och med den matte jag utfört i huvudet, så har jag överskridit både lördag och söndag. Så att vågen visade minus är väl mer än positivt. Denna veckan blir det mycket mera promenader!!

Startvikt: 79.9 kg Delmål 1: 73 kg Delmål 2: 69 kg Delmål 3:

20/9: 78.8 kg ( - 1.1 kg)
27/9: 78.0 kg ( - 0.8 kg)
4/10: 77.7 kg ( - 0.3 kg)

Inga kommentarer: