tisdag 12 oktober 2010

Måndag IGEN!!


Just nu är det bara måndagar som gäller i bloggen. Tragiskt men sant. Nu är det visserligen Tisdag, men inlägget skulle skrivits igår, men hann som vanligt inte... Det var dax för vägning igen. Det är väldigt tråkigt om bloggen bara uppdateras när det ska vägas, men bättre än inget alls kanske? Jag ska försöka skärpa till mig, men om jag ska skriva under tidspress "bara för att" så är det bättre att låta bli kan jag tycka. Det blir ändå inget bra av det. Veckans vägning gick i alla fall bra. Bättre än väntat faktiskt, med alla födelsedagar och kalas som passerat. Så jag klagar inte!

Startvikt: 79.9 kg Delmål 1: 73 kg Delmål 2: 69 kg Delmål 3:

20/9: 78.8 kg ( - 1.1 kg)
27/9: 78.0 kg ( - 0.8 kg)
4/10: 77.7 kg ( - 0.3 kg)
11/10: 76.9 kg ( - 0.8 kg)

Jag kan - om jag vill - nästan alltid...

Inga kommentarer: